In de oma & Opa rol

30 juni 2019 - Roosendaal, Nederland

Direct na de bruiloft gaan Maartje & Dion op huwelijksreis naar Mauritius.

Wij gaan op de boerderij aan de slag, daar is nog wel een paar dagen werk, maar daar hebben we dan ook de tijd voor.

We duiken onmiddellijk in de opa & oma rol en huisvesten ons in de Obrechtlaan, ons ouderlijk huis.

Ook nu blijft het een heerlijke plek om te vertoeven.

Voor de kinderen is het een feest ons even helemaal voor zichzelf te hebben.

We bezoeken Opa & Oma Duchi op de camping in Heukelum en genieten nog lekker na van de bruiloft.

Dit terwijl de kids in de rivier zwemmen.

Na het eten met pontje weer naar huis hoe Nederlands wil je het hebben.

De kinderen gaan hun laatste schoolweek in.

Het ritme van alle dag zit er snel weer in.

's Morgens wentelteefjes van Suikerbrood blijft een feest... en kan alleen als oma er is.

Na school een duik in het zwembad voor verkoeling en daarna BBQ- en in de tuin meer heb je niet nodig.

Voorlezen in het grote bed blijft heerlijk

Normaal leest mama niet meer voor, ze lezen zelf, maar voor oma maken ze graag een uitzondering

Alles gaat nu anders!

In het weekeinde ga ik met mijn zeilvriendinnen naar Concert at Sea

De zeilboot heeft plaats gemaakt voor een tent

Ouderwets gezellig los gaan en ik kan het nog steeds  "slapend dansen"

Ook de kids hebben een superweekend met opa

Zwemmen op de boerderij, eten bij Isatou en s'avonds grote mensen films kijken Costa en Ibiza.