Quality time met de kids

8 juli 2019 - Amsterdam, Nederland

Op school gebeurd er niet veel meer.

Dus maken we van elke dag maar een beetje een feestje.

Heerlijk zomers genieten met prachtig weer.

Nog lekker afspreken met vriendjes en vriendinnetjes.

Iedere middag een huis vol gezelligheid.

Met de kinderen doen we nog een zwemmiddag in de rivier, dit niet zonder een uitgebreide ijsstop bij Venetia in Gorkum, alle jeugdherinneringen zijn direct terug.

Inmiddels raakt in Achtmaal ook alles op orde.

Als Han de tent terug brengt naar Veenendaal wordt hij daar erg gastvrij ontvangen.

Op het terras in de tuin aan een glaasje water aanschouwt hij binnen een grote gedekte tafel.

Bij navraag blijken het allemaal broertjes & zusjes te zijn.

Han wordt uitgenodigd mee te eten na uitgebreide voorbede.

De psalmen beloven ons alle goeds op de verdere reis.

Een bijzondere ervaring bij een heel warm en liefdevol gezin.

Maartje & Dion komen terug van Honeymoon en met de kids halen we ze van het station.

Gezamelijk brengen we de overgebleven Champagne terug naar Lon en gaan uit voorzorg op de fiets.

Ter afsluiting van deze feestweek gaan we met de kleinkinderen naar Amsterdam

Het verjaardagscadeau van Chelsey

In de trein met ijskoffie en stroopwafels

We starten op het Waterlooplein, dat is veel veranderd en we kunnen er helaas geen kekke leren jasjes meer scoren.

Terug in de Kalverstraat worden het heuse FILA schoenen met lange kousen en een hotpants.

Daarna gaan we naar Madame Taussaud waar de DJ's de meeste indruk maken verder op zoek naar Harry Potter maar die blijkt alleen in London te staan.

We willen afsluiten met de Pannenkoekenboot maar die vaart helaas niet.

Als Chelsey  bij de Burger King aan een tafeltje zit te wachten observeert ze een zwerver die uit de vuilnisbak eet.

Dit maakt erg veel indruk en is zelfs een beetje eng.

Hun speeltje geven ze aan 2 kleine Chinese meisjes die 1 hamburger met z'n vieren delen, een mooie interactie, en de meisjes zijn er heel blij mee.

Voldaan treinen we terug naar Roosendaal.