Warme Vriendschappen

24 juli 2019 - Roosendaal, Nederland

We pakken ons boeltje weer op en huisvesten ons terug bij papa & mama.

Samen ga ik met haar om een rollator.

Thuis is er een schilder voor de buitenboel en poetst Han mijn spider weer tot een nieuwe.

We koken voor papa en mama en ze genieten van de momenten samen.

Dan gaan papa & mama terug naar de camping en hebben we het huis even voor ons zelf.

In het weekeinde spreken we af met Geert & Agnes.

Een heerlijk weerzien met lieve mensen in hun nieuwe stulp.

In het schuurtje bakt Geert nog steeds kroketjes pure nostalgie.

Agnes heeft voor Han een blauw mutsje gehaakt en dat gaat gelijk op!

Daarna heeft Han "Broederliefde" een dagje uit met zijn broers voor mij wordt het een dagje op de bank die nachtelijke avonturen gaan me niet meer zo goed af.

Zondag een dagje toeren door Zeeland met de Spider

We maken een koffie stop bij Edwin & Claudia op de boot

Heerlijk uitwaaien!

Samen met Floris, Lynn & martijn bezoeken we de Tilburgse Kermis

Floris & Martijn gaan samen in een 80 meter hoge zweefmolen

's Avonds op het nieuws horen we dat mensen ruim een half uur vast zaten, gelukkig waren wij toen al thuis.

De grote knuffels hebben wel zijn aantrekkingskracht hij vraagt bij elke kraam hoeveel geld hij uit moet geven om er zo 1 te winnen.

Het is steeds een bedrag rond de 28 euro na 3 kramen geeft hij het op.

Bij de familie Duijts wordt hij tot slot rijkelijk verwend en gaat met een Reuze Roze Hart voor zijn zus richting Roosendaal.

Daar kunnen we zo aanschuiven Dion heeft heerlijk gekookt op de Green Egg.

De volgende morgen komt Dennis op bezoek.

We hebben elkaar voor het laatst gezien in Cascais.

Het is fijn hem weer even in de armen te sluiten.

Zijn boot ligt in Curacao

We blijven elkaar volgen op de app rond november gaat hij richting Cuba, hoe stoer is dat!

's Avonds hebben we een etentje met Andy & Charlotte Bas & Anita en Luuk & Myrte

Oude Carnavalsverhalen worden opgehaald, Andy stopt na 18 jaar waarvan 15 jaar bij ons in dienst.

Er wordt ouderwets in de Moriaan afgesloten

Het wordt een feestweek en gaan op bezoek bij Ruud & Lilian

Ze zijn net opa & oma geworden en apetrots op hun kleindochter Novy.

Als altijd sluiten we af met een mooie fles whisky en sterke verhalen.

De volgende morgen op tijd met de trein naar Amsterdam.

klokslag half 1 stappen we aan boord bij Jeroen & Marjo.

De lunch doen we aan boord van de haai ( de bijboot ) op de Amstel.

Het is werkelijk topweer de kade ziet zwart van de mensen en overal bootjes en zwemmende mensen.

We hebben genoten en trein rond zessen terug naar Roosendaal net voor achten schuiven we bij Bart & Marieke aan voor een BBQ.

Zo heel veel lieve mensen ontmoet op een paar dagen....