Nog een paar dagen Roosendaal

11 augustus 2019 - Roosendaal, Nederland

We besluiten nog een paar daagjes naar Roosendaal te gaan en logeren bij de kleinkinderen.

In het bos zetten we de tent op waar we heerlijk kunnen vertoeven, wel een beetje warm!

Woensdags hebben we een borrel met de koksmutsen bij Anneke in de tuin.

Alleen Loes is op vakantie in Zeeland verder is de club compleet.

Een waar kadootje al mijn "vriendinnetjes" zo bij elkaar te treffen en dit in vakantie tijd.

We komen erachter dat ons jonkie nu ook al 50 is, maar Marieke blijft voor altijd de Benjamin.

Met de kids doen we nog een bezoekje aan de Kringloper.

We doen de 1 euro challenge en scoren allerlei toffe dingen voor een prikkie.

Met papa doe ik een controle bij de oogarts, alles gaat prima

Maandag is het reünie bij de draai van de Kaai.

Het evenement heeft na 5 jaar echt andere vormen aangenomen, maar aan de meet bij de Veestallen vermaken we ons prima.

Het reünie  gehalte blijft gelukkig erg hoog.

We besluiten nog een paar dagen te blijven.

Han plaatst een balk in de Obrechtlaan en ik doe met mama nog wat controle's bij de Diabetesverpleegkundige.

De kinderen gaan een paar dagen kamperen bij Duinrell.

Wij bezoeken Luc & Marij in hun nieuwe huis in Breda en doen nog een rondje Zeeland.

Bij Hans zien we ook zijn kleindochter Micha voor het eerst (nu 6 maanden) en een super trotse opa.

Voor we het Zeeuwse verlaten scoren we nog een visje bij BRU 17 om vervolgens lekker in de zeilverhalen te verdrinken met Jan & Erik

We blijven slapen een verstandige keus.

Jammer dat het te hard waaide om te kunnen zeilen.

De kinders gaan in korte broek & baailaarzen in Zeeland schelpen rapen een heerlijk tafereel.

Wij gaan terug naar onze AIRBNB.